хімія задачі на кількість речовини

Багатоваріантні таблиці з хімії. 8 клас. Збірник задач. Луцьк 2014. Літвінчук С. М. Багатоваріантні таблиці з хімії.8 клас – Луцьк: комунальний заклад «Луцька загальноoсвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Луцької міської ради Волинської області», 2014 – 28 c. У посібнику запропоновано багатоваріантні задачі з теми: «Кількість речовини. Кількість речовини – це фізична величина, що визначається числом часток – структурних елементів речовини: молекул, атомів, іонів. Одиницею її вимірювання є моль. Моль – це кількість речовини, що містить стільки часток – структурних елементів речовини (молекул, атомів, іонів), скільки атомів є в ізотопі Карбону 12С масою 0,012 кг. Це число дорівнює 6,02·1023.


Визначте кількість речовини сполуки, якщо було взято для виготовлення обручки 13 * 1023 атомів. Задача 2. Інші методичні матеріали на урок Хімія скачати. Опис документу: Алмаз - це одна з небагатьох речовин, у вигляді якої Карбон існує у природі. Вона складається з його атомів. Визначте кількість речовини сполуки, якщо було взято для виготовлення обручки 13 * 1023 атомів. Задача 2. Перегляд матеріалу. Отримати код. Картка 1. Кількість речовини. n = N/NA (моль). N – число атомів, молекул або йонів. NA – стала Авогадро, = 6,02 *1023 моль -1. Задача 1. Алмаз - це одна з небагатьох речовин, у вигляді якої Карбон існує у природі. Вона складається з його атомів.


Кількість речовини визначають також за співвідношенням: ν = N/NA, де ν – кількість речовини (моль); NA – стала Авогадро (6,02 • 1023/моль); N – число атомів або молекул. Приклад 15. У якій кількості речовини сірки міститься 602 • 1023 атомів Сульфуру? Дано: N(S) = 602 • 1023. Розв’язання: ν = N/NA; NА = 6,02 • 1023; ν(S) = 602•1023/6,02•1023 = 100 (моль). ν(S) – ? Відповідь: ν(S) = 100 моль.


Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою. Скачать материал. библиотека материалов. виховна: виховувати любов до хімії, повагу один до одного, пізнавальний інтерес до вивчення хімії, культуру спілкування; формувати коммунікативні навички та науковий світогляд. Умова задачі №1. Розрахуйте кількість речовини натрій хлориду (NaСl) масою 117 г. (слайд 4). Умова задачі №2. Обчисліть масу 5 моль сульфатної кислоти H2SO4 (слайд 5). Умова задачі №3. (слайд 6). Для розв’язку цієї задачі клас ділиться на чотири групи. Працюють в групах, хто перший виконав задачу – виконує її на дошці з поясненням.


Розрахунки за формулами для обчислення кількості речовини - Приклади розв’язування типових задач - Основні хімічні поняття. Речовина - ЗАГАЛЬНА ХІМІЯ - ХІМІЯ - Комплексна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання - За чинною програмою ЗНО - призначений для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Він містить теоретичний матеріал, поданий відповідно до чинної програми з хімії для загальноосвітніх шкіл та програми ЗНО; приклади розв’язання типових задач; тематичні тестові завдання.


Базові поняття й терміни: кількість речовини, кількість часточок речовини, число Авогадро, моль, молярна маса, маса, молярний об’єм, об’єм, нормальні умови. Обладнання: роздатковий матеріал, та(для практичного завдання) колба, мірний стакан, ложка, повітряні кульки, електронні ваги, оцтова кислота (столовий розчин 9%), сода кухонна, калькулятор. Хімія — цікава й складна наука. Щоб опанувати її, необхідно не лише засвоїти теоретичний матеріал, а й навчитися його застосовувати. Сподіваюся, знання, набуті на уроках, уже стали вам у пригоді в щоденному житті. Але ми не збираємося зупинятися на досягнутому. І наші завдання ускладнюються від уроку до уроку. Сьогодні ми здійснимо подорож у три королівства.


Стехіометрична кількість – це кількість речовини, яка відповідає рівнянню реакції або формулі. Стехіометрична суміш – це суміш речовин, у якій кількості речовин відносяться як відповідні стехіометричні коефіцієнти рівняння реакції між цими речовинами. Еквімолярна суміш – це суміш, що містить однакову кількість речовин компонентів. 4. Над формулами речовин з умови задачі запишіть відому величину й невідому(х) з відповідними одиницями вимірювання. 5. Під формулами речовин з відомою і невідомою величиною запишіть відповідні значення цих величин, знайдені за рівнянням реакції. 6. Складіть й розв'яжіть пропорцію на підставі двох даних, узятих з рівняння реакції, і двох даних — з умови задачі.


Утворилася етанова кислота кількістю речовини 4 моль. Обчисліть масову частку домішок у реагенті. Задача 3. Під час термічного розкладу метану об'ємом 1 м3 утворився етин об'ємом 480 л (н. у.). Обчисліть об'ємну частку домішок у метані та об'єм водню, що виділився при цьому. Тому, розв'язуючи аналогічні задачі, спочатку треба відрахувати вміст домішок і тільки потім обчислювати кількість речовини, масу та об'єм чистої речовини. Завдання для самоконтролю. 1. Етен масою 2,8 г вступив у реакцію з бромом.


Обчислення кількості атомів (молекул) у певній кількості речовини. Тестові завдання. 1. Кількість речовини вимірюється в одиницях: а) моль; б) метр; в) літр. 2. Число частинок, що міститься у 2 моль . Задача 3. Обчисліть число молекул складної речовини й число атомів кожного хімічного елемента в заданій кількості речовини. Алгоритм розв'язання задач. 1. Обчислити число молекул складної речовини за формулою N = n · Na. 2. За хімічною формулою речовини визначити число атомів кожного елемента в молекулі складної речовини. 3. Обчислити кількість атомів хімічного елемента в заданій кількості речовини.


Задачі на визначення числа молекул, атомів, кількості речовини по співвідношенню між масами чи об’ємами речовин. Задачі, що пов’язані із розрахунками за рівнянням реакцій. Рішення задач на тему Розчини. Задачі на визначення маси розчиненої речовини, маси розчину та масової частки розчиненої речовин. Задачі пов’язані із проходженням реакції в розчинах. Задачі – обчислення маси продукту реакції за відомою масою вихідної сполуки, що містить певну масову частку домішок. Рішення задач на введення молекулярної формули. Знаходження молекулярної формули сполуки невідомого класу органічних речовин, що .


Автор: Лебідь Ольга Миколаївна Навчальний заклад: НВК ЗОШ І – ІІІ ст. – ДНЗ с. Лісова Лисіївка Тема: Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Число Авогадро. Тема: Молярна маса речовини. Тема: Розв’язання задач. Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі. Тема: Розв’язання задач. Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини …


Визначення кількості речовини, молярної маси речовини . 9 1.3. Обчислення відношення мас елементів у складній речовині за її формулою. ВСТУП Вміння розв’язувати розрахункові задачі з хімії свідчить про свідоме засвоєння знань, рівень хімічного мислення та здатність застосовувати це на практиці. Розв’язування задач, як елемент заняття сприяє поглибленню хімічних знань, формуванню логічного мислення, розвитку розумової діяльності, навчає практичному використанню набутих теоретичних знань.


ϑ = N/Na , де ϑ - кількість речовини N - число атомів або молекул у речовині Na - стала Авогадо ( 6,02*1023 моль-1). Задача 1: Яке число молекул міститься в аміаку кількістю 0,5 моль. Дано: ϑ (NH3) = 0,5 моль. Знайти: N(NH3) - ? Розв’язання: 1. Записуємо формулу для обчислення кількості речовини. ϑ (NH3) = N(NH3) / Na. 2. Записуємо формулу для обчислення числа молекул у речовині.


ЧАСТИНА І Загальна хімія ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ЗАКОНИ ХІМІЇ Моль. Молярна маса. М о л я р н а м а с а — це відношення маси речовини до кількості речовини, тобто (1.1). де М (X) — молярна маса речовини X; т (X) — маса речовини X; п (X) — кількість речовини X. Одиниця СІ молярної маси — кг/моль, однак звичайно використовується одиниця г/моль. Одиниця маси — г, кг. Одиниця СІ кількості речовини — моль. 1.1. Яка кількість речовини алюмінію міститься у зразку цього металу масою 10,8 г? Розв'язок. Молярна маса алюмінію становить: За рівнянням (1.1) визначаємо кількість речовини алюмінію у зразку: 1.


Як розрахувати кількість речовини за відомою масою речовини? Задача 2. Магній масою 3 г взаємодіє з киснем. Яка кількість речовини магній оксиду утвориться при цьому? Передусім запиши скорочену умову задачі та склади рівняння хімічної реакції з урахуванням закону збереження мас. Дано: m(Mg) = 3 г v(MgO) — ? Розв'язування: 2Mg + О2 = 2MgO. Прочитай ще раз умову задачі та підкресли відоме (що дано) і невідоме (що треба взнати). Над підкресленими формулами простав вихідні дані з умови задачі. З г х моль 2Mg + О2 = 2MgO.


3) Формула розрахунку кількості речовини за відомою масою речовини. 4) Стала Авогадро NA дорівнює. (6,02·1023 частинок моль). 5) Одиниці вимірювання молярної маси. (кг/моль або г/моль). У цей час два учні на дошці наводять розв’язання домашніх задач. ІІІ. У ч и т е л ь. Сьогодні ви навчитеся здійснювати обчислення за хімічними формулами з використанням фізичних величин «кількість речовини» й «молярна маса». На аркуші наведені задачі, які ми розв’яжемо з використанням вивчених на попередньому уроці формул, а також формули, що знадобляться для розрахунків у процесі розв’язання задач. Розв’язання задач. Практика на прикладах. Задача 1. Розрахуйте кількість речовини натрій хлориду (NaСl) масою 117 г.


Розрахункові задачі з хімії посідають особливе місце у вивченні хімії. Систематичне їх розв’язування сприяє свідомому засвоєнню хімічних знань, формуванню логічного мислення, розвитку розумової діяльності, навчає практичному використанню набутих теоретичних знань. Розв’язування хімічних задач - важливий аспект оволодіння основами науки хімії. Введення задач в навчальний процес дає змогу реалізувати такі дидактичні принципи навчання . За хімічним рівнянням можна робити різні розрахунки обчислювати кількість речовини, масу, об'єм вихідних речовин або продуктів реакції. Для цього потрібно спочатку записати скорочену умову задачі, правильно використовуючи фізичні величини і їх позначення.


Розв’язування задач з аналітичної хімії. Частина 1. Рівновага в гомогенній системі. Рекомендовано до друку кафедрою аналітичної хімії Протокол № 85 від 22.11.2005. Львів Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. 2006. 2 Розв’язування задач з аналітичної хімії. Частина 1. Рівновага в гомогенній системі / Укл. І.О. Пацай. Склад кінцевого розчину залежить від кількості вихідних речовин − HCl i NaOH. Справді, якщо кількість кислоти є більшою від кількості лугу, то кінцевий розчин буде кислим (рН<7) внаслідок надлишку HCl. Якщо ж. 22. більшою є початкова кількість лугу, то очевидно кінцевий розчин буде лужним (рН>7). Тому завжди розв’язок таких задач розпочинають з розрахунку початкової кількості вихідних речовин


61.Розвязування розрахункових задач на знаходження маси, кількості речовини та об’єму реагентів чи продуктів реакції за хімічним рівнянням .* 62.Контрольна робота по темі : «Найважливіші органічні сполуки». ТЕМА 4. Узагальнення знань з хімії. 6. Запишіть відповідь. формула вуглеводню С2Н6. 2.2.Алгоритм розв’язування задач на знаходження маси, об’єму, кількості речовини за формулами. ( до 45 уроку ). Задача на обчислення кількості речовини за відомою масою речовини. Що потрібно знати: 1. Кількість речовини – це фізична величина, що визначається числом структурних частинок, що містяться в даній порції речовини.


За хімічним рівнянням можна робити різні розрахунки — обчислювати кількість речовини, масу, об'єм вихідних речовин або продуктів реакції. Для цього потрібно спочатку записати скорочену умову задачі, правильно використовуючи фізичні величини і їх позначення (табл. 2). Таблиця 2. Співвідношення деяких фізико-хімічних величин та одиниць вимірювання. Рівняння хімічної реакції дає змогу здійснювати розрахунки маси, об'єму або кількості речовини вихідних речовин чи продуктів реакції. Розглянемо конкретні приклади. Приклад 1. Яку масу гашеного вапна Са(ОН)2 можна добути внаслідок взаємодії .

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

экология эссе на казахском

готові домашні завдання я досліджую світ 3 клас зошит

контрольна робота мартин боруля