контрольна робота 7 клас українська література франко шевченко

7 клас Українська література Контрольна робота І. Ф р а н к о, Т. Ш е в ч е н к о Початковий рівень1. Події, описані в повісті «Захар Беркут», відбувалися . Б. Характеристика улюбленого героя за вивченими творами І. Франка і Т. Шевченка. В. Міні-твір «Зрадництво – найбільш ганебна риса». Середня оцінка розробки. Структурованість. 1.0. Оригінальність викладу. 1.0.


Гіпермаркет Знань>>Українська література>>Українська література 7 клас>> Українська література: Контрольна робота №2 (тестування за творчістю І.Франка, Т.Шевченка, А.Чайковського). Тестування до предмету Українська література 7 клас. Тема «Контрольна робота №2 (тестування за творчістю І.Франка, Т.Шевченка, А.Чайковського). ». Контрольна робота. Тестування за творами І.Франка («Захар Беркут»), поетичною творчістю Т.Шевченка («Мені тринадцятий минало», «Тополя», «Заповіт»), А.Чайковського («За сестрою»). І варіант І рівень (1,5 б. )


Инфоурок › Украинский язык ›Тесты›Контрольна робота з української літератури на тему «Тарас Шевченко, Андрій Чайковський» для 7 класу. Контрольна робота з української літератури на тему «Тарас Шевченко, Андрій Чайковський» для 7 класу. Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. Контрольна робота № 2. на тему «Тарас Шевченко, Андрій Чайковський». Варіант № 1. Тарас Шевченко народився в селі … а) Бобринці; б) Моринці


Курси Середня та старша школа Українська література. 7 клас Контрольна робота №2. Творчість І. Франка, Т. Шевченка, А. Чайковського Тест. 2400. Контрольна робота №2. Творчість І. Франка, Т. Шевченка, А. Чайковського. Тест. Час: 00:00/00:40:00. Питання: 0/12. Захару Беркутові з однойменної повісті І. Франка приснився сон, що. (Кількість балів 1.00). А.


5 клас. Українська література. Українська мова. «Заповіт» Т. Шевченка — самобутній витвір українського письменства». 11. «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»). 12. «Шанобливе ставлення людини до природи у творі М. Стельмаха “Гуси-лебеді летять”». Тематична контрольна робота «Ми українці». Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. Всього коментарів: 0.


5 клас. Історія України. Світова література. «Заповіт» Т. Шевченка — самобутній витвір українського письменства». 11. «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»). 12. «Шанобливе ставлення людини до природи у творі М. Стельмаха “Гуси-лебеді летять”». Тематична контрольна робота «Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко». І.Франко. Образ Лиса, риси його характеру.


Розробки уроків з української літератури 7 клас - Підготовка і написання контрольного твору за творчістю I. Франка, Т. Шевченка. IV. Творча робота на чернетках. V. Написання контрольного твору. Зразок учнівського твору на тему: «Повість «Захар Беркут» і сучасна Україна». В Україні відбулася Помаранчева революція, сотні тисяч людей вибороли свободу на майдані Незалежності у Києві й на площах багатьох міст і сіл. Українці, нарешті, зібралися в одну громаду, щоб захистити своє право вільного вибору, себе і майбутнє, як колись це зуміли зробити тухольці на чолі з Захаром Беркутом.


КОНТРОЛЬНА РОБОТА. 7 клас (українська література). 1. “Тополя“ Т. Шевченка за жанром: а) балада; б) поема; в) вірш. 2. Чому тухольці покинули село? (І. Франко “Захар Беркут”). а) знайшли краще місце; б) їх вигнав Тугар Вовк . 3. Яка була причина написання “Заповіту” Т. Шевченка? ІІІ рівень. 1 Хто і чому сказав такі слова: “Беркути додержують слова навіть ворогові і зрадникові”?(І. Франко “Захар Беркут”). 2.Чому Павлусь не залишився у татар?(А.Чайковський “За сестрою”). 3.Які фантастичні моменти присутні у баладі Т.Шевченка «Тополя»? Як вони називаються у літературознавстві? ІУрівень. У чому подібність повісті А. Чайковського “За сестрою” та повісті І Франка “Захар Беркут”?


Контрольна робота № 2. «Творчість Т. Шевченка, А. Чайковського». Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю та корекції; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки й аргументувати їх. Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, характеризують образи, визначають головні ідеї, уміють викладати власні думки, аргументуючи їх. Теорія літератури: балада, романтичний пейзаж, мотив, прийом контрасту, метаморфоза, ідея, героїко-романтична повість, романтичний герой, композиція. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах. Тип.


Контрольна робота 7кл. "Про далекі минулі часи" (творчість Т.Шевченка, А.Чайковського). Варіант І. І рівень ( по 0,5 б). Українська мова 8 клас тест контроль. Синтаксис. П. Контрольна робота 7кл. Дієслово як частина мови. Контрольна робота 6 кл.


Контрольна робота № 2. «Творчість Т. Шевченка, А. Чайковського, М. Стельмаха». Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю та корекції; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки й аргументувати їх. Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, характеризують образи, визначають головні ідеї, уміють викладати власні думки, аргументуючи їх.


Сорока Галина Петрівна учитель української мови та літератури Вугледарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Донецької області. Українська література. 7 клас Тематична контрольна робота №2 Про далекі минулі часи (творчість І.Франка, Т.Шевченка, А.Чайковського). І рівень. Завдання 1 – 5 мають чотири варіанти відповіді, серед яких лише одна правильна 1. Історична повість І.Франка «Захар Беркут» була написана на конкурс, оголошений журналом а) «Громадський друг»; б) «Зоря»; в) «Друг»; г) «Житє і слово».


Контрольна робота № 2. «Творчість Т. Шевченка, А. Чайковського, М. Стельмаха». Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю та корекції; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, уміння висловлювати власні думки й аргументувати їх. Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, характеризують образи, визначають головні ідеї, уміють викладати власні думки, аргументуючи їх.


Контрольна робота за творчістю Тараса Шевченка та Андрія Чайковського 7 клас. Контрольна робота за творчістю Т. Шевченка та А. Чайковського. 7 клас. Щоб викупити Шевченка з неволі Карл Брюлов намалював портрет російського поета: а) Пушкіна, б) Лермонтова, в) Жуковського, г) Тютчева. Після звільнення з кріпацтва навчався у Санкт-Петербурзі в а) педагогічному інституті, б) фельдшерській школі, в) літературному інституті, г) Академії мистецтв. Перша збірка творів називається а) «Тополя», б) «Кобзар», в) «Катерина», г0 «Заповіт». Давня українська літера. Контроль знань за творчістю Лесі Українки 10 клас. Творчість Івана Франка Тест. Тести за творчістю Івана Котляревського та Григорі.


7 клас. Українська література. Контрольна робота. І. Ф р а н к о, Т. Ш е в ч е н к о. Початковий рівень. Б. Характеристика улюбленого героя за вивченими творами І. Франка і Т. Шевченка. В. Міні-твір «Зрадництво – найбільш ганебна риса». 1.


Сорока Галина Петрівна учитель української мови та літератури Вугледарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Донецької області. Українська література. 7 клас Тематична контрольна робота №2 Про далекі минулі часи (творчість І.Франка, Т.Шевченка, А.Чайковського). І рівень. Завдання 1 – 5 мають чотири варіанти відповіді, серед яких лише одна правильна 1. Історична повість І.Франка «Захар Беркут» була написана на конкурс, оголошений журналом а) «Громадський друг»; б) «Зоря»; в) «Друг»; г) «Житє і слово».


Контрольна робота з україської літератури. Контрольна робота з теми «Пісні літературного походження. М.Вороний. Т.Шевченко». 6 клас з українською мовою навчання. Контрольна робота № 3 з теми «Творчість О.Вишні, М. Куліша, Б.- І. Антонича, О. Турянського». Контрольна робота за творчістю Д.Павличка, В.Симоненка,Л.Костенко,І. Драча. Отримати сертифікат. За жанром.


ÓÊÐÀ¯ÍÑÜÊÀ ˲ÒÅÐÀÒÓÐÀ. Êîíòðîëü íàâ÷àëüíèõ äîñÿãíåíü ó÷í³â. 7 êëàñ. ÒÅÐÍÎϲËÜ ÍÀÂ×ÀËÜÍÀ ÊÍÈÃÀ – ÁÎÃÄÀÍ. ÁÁÊ 74.268.0 Ä87. Ïðîïîíîâàíèé ïîñ³áíèê óêëàäåíî â³äïîâ³äíî äî ÷èííî¿ ïðîãðàìè ̳í³ñòåðñòâà îñâ³òè ³ íàóêè Óêðà¿íè äëÿ çàãàëüíîîñâ³òí³õ íàâ÷àëüíèõ çàêëàä³â ç óêðà¿íñüêî¿ ë³òåðàòóðè äëÿ 7 êëàñó. ³í ì³ñòèòü çàâ-äàííÿ, ÿê³ ìîæóòü áóòè âèêîðèñòàí³ â÷èòåëåì ïðè ïðîâåäåíí³ òåìàòè÷íî¿ ïåðåâ³ðêè íàâ÷àëüíèõ äîñÿãíåíü ó÷í³â, à òàêîæ ï³ä ÷àñ ñàìîñò³éíî¿ òà ³íäèâ³äóàëüíî¿ ï³äãîòîâêè ó÷í³â äî òåìàòè÷íîãî. îö³íþâàííÿ. Çàâäàííÿ äî êîæíî¿ òåìè ñêëàäåíî ó ÷îòèðüîõ âàð³àíòàõ, êîæåí ç ÿêèõ ì³ñòèòü äâà âèäè ðî.


А Грушевський Б Шевченко В Франко Г Українець. 5. У якому році вийшов у світ перший "Кобзар"? А 1814. Д 1860. 6. Чи правда, що Т.Г. Шевченко - основоположник нової української літератури і національної літературної мови? А так б ні. 7. Т.Г. Шевченко народився в селі А Моринцях; Б Кирилівка; В Лисянка. 8. Т. Шевченко входив до політичної організації А "Чорний переділ”; Б "Кирило-Мефодіївське товариство”; В "Земля і воля”. 9. Балада Т.Шевченка "Тополя” за своїм змістом перегукується з народною баладою А "Сава Чалий”; Б "Лимерівна”; В "Ой чиє ж то жито, чиї ж то покоси”.


Тематична контрольна робота № 3 «Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко». Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, силу волі, пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці. Мотивація навчальної діяльності. III. Пояснення вчителем питань, які стосуються проведення тематичної контрольної роботи. VI. Завдання до тематичної контрольної роботи. I варіант. Початковий рівень. 1. Поезія Т. Шевченка, в.


(Микола Вороний, Тарас Шевченко), українська література. І варіант. Початковий рівень. 1.Укажіть, куди отаман наказав запорожцям взяти курс («Іван Підкова» Т. Шевченка). а) На Синоп. б) На Царгород. в) На Херсонес. г). На Азов. 2. Поема як літературний жанр — це твір: а) великий віршований твір, у якому змальовується характер, визначні події в житті людей; б) написаний у формі звертання однієї людини до інших; в) в основі сюжету якого лежить гострий непримиренний життєвий конфлікт, який здебільшого закінчується смертю героя; г) фольклорного походження на легендарну чи історичну тему. Чим мене приваблює поема М. Вороного «Євшан-зілля». Контрольна робота. Тестування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

экология эссе на казахском

готові домашні завдання я досліджую світ 3 клас зошит

контрольна робота мартин боруля